نرمافزار باشگاه مشتریان فیلیا
نرمافزار باشگاه مشتریان فیلیا
نشریه گالوپ میزان تعامل مشتریان با برندهایی که از استراتژی گیمیفیکیشن در برنامه وفادارسازی خود استفاده میکنند را ۴۷٪ و وفاداری مشتریان را ۲۲٪ درصد بیشتر ارزیابی کرده. با استفاده از گیمیفیکیشن علاوه بر کاهش هزینهٔ جذب مشتری، بانک دادهٔ غنیتری از مشتریان میسازید که در ارائهٔ پیشنهادهای رد نشدنی به آنها بسیار موثر خواهد بود.
تقویت انگیزهٔ مشتریان برای تعامل با کسبوکار
استفاده از مکانیک بازی برای رسیدن به اهداف کسبوکار
طراحی ماموریت برای کاربران
بعد از ایجاد باشگاه مشتریان، برای تعامل هرچه بیشتر و حفظ مشتریان، میتوانید ماموریتهایی را برای آنها تعریف کنید. امکان ماموریتسازی در فیلیا فرصت فوقالعادهای برای ایجاد چالشهایی خلاقانه و پیچیده برای کسبوکارهاست.